To Hyundai Coupe επιστρέφει και είναι κεντρομήχανο


Η full επίθεση των Κορεατών αναμένεται να κορυφωθεί με την παραγωγή ενός κεντρομήχανου sportscar το οποίο και θα αναβιώσει το μάλλον παρεξηγημένο Hyundai Coupe.

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, το ξεκίνημα της ευρωπαϊκής πορείας της η Hyundai επέλεξε να επενδύσει σε προτάσεις με δυναμικό προσανατολισμό. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το δίπορτο Hyundai Εxcell αλλά και τον διάδοχό, το Hyundai Coupe, το οποίο έγινε γνωστό και ως Tiburon.

Το Hyundai Coupe οποίο έμεινε στη γραμμή παραγωγής για 12 ολόκληρα χρόνια αποκτώντας δύο γενιές και εκδόσεις που εκείνη την εποχή κάλυπταν μια ευρεία γκάμα απαιτήσεων. Κορυφαία όλων, εκείνη που φιλοξενούσε κάτω από το καπό της έναν V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,7 λίτρων και απόδοσης 172 ίππων.

Πολύ πριν το downsizing γίνει της μόδας, η Hyundai είχε δοκιμάσει την τύχη της με ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1,6 λίτρου απόδοσης 145 ίππων.

Παρά την επιτυχημένη παρουσία του, τουλάχιστον στην ελληνική αγορά, το Hyundai Coupe δεν είχε συνέχεια στην γκάμα της Hyundai. H κορεατική φίρμα άλλαξε ρότα, επιλέγοντας για την Ευρώπη πιο ορθολογικές και ποιοτικές προτάσεις.

Δώδεκα χρόνια μετά, η έλευση του Albert Biermann στις τάξεις της Hyundai έχει αλλάξει εκ νέου τις ισορροπίες στο εσωτερικό της κορεατικής φίρμας, επαναφέροντας στο χαρτοφυλάκιό της προτάσεις υψηλών επιδόσεων.

Το Hyundai i30 N ήταν μόνον η αρχή, μιας και οι Κορεάτες έχουν στα πλάνα του και άλλες προτάσεις οι οποίες έχουν σκοπό να ενισχύσουν το δυναμικό της προφίλ.

Φήμες θέλουν τη Hyundai να εξελίσσει -μεταξύ άλλων- και ένα κεντρομήχανο coupe, αξιοποιώντας έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος με τη συμβολή ενός ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 390 ίππους.

Για την ώρα το εν λόγω κινητήριο σύνολο έχει τοποθετηθεί σε ένα hatchback το οποίο σχεδιαστικά θα παραπέμπει στο μέχρι σήμερα γνωστό Veloster, αν και ιδιαιτερότητα της αρχιτεκτονικής που επιβάλλει την τοποθέτηση του κινητήρα στην πλάτη του οδηγού, το καθιστά μοναδικό στο είδος του.

0 Σχόλια