Από πνευμονικό οίδημα πέθανε η 63χρονη στο Ίλιον που εμβολιάστηκε με AstraZeneca: Άλλο ένα θρομβοεμβολικό επεισόδιο!


Μετά το εγκεφαλικό από θρόμβο που έπαθε 60χρονος στη Σύρο, άλλο ένα θρομβοεμβολικό επεισόδιο μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca οδήγησε στο θάνατο μίας 63χρονης στο Ίλιον.

Σύμφωνα με την νεκροψία – νεκροτομή ο θάνατος της 63χρονης το μεσημέρι της Τρίτης (30/3) στο Ίλιον, μετά τον εμβολιασμό της για τον κορονοϊο, οφείλεται σε πνευμονικό οίδημα.

Η γυναίκα είχε εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca και λίγα λεπτά μετά την αποχώρησή της από το ιατρικό κέντρο κατέρρευσε και στη συνέχεια οι γιατροί δεν κατάφεραν να την κρατήσουν στη ζωή.

Πλέον ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων ανέγραψε ως πιθανές παρενέργειες του εμβολίου τις θρομβώσεις οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν έως και στο θάνατο. 

Διευκρινίζει παράλληλα ότι αυτές οι περιπτώσεις φαίνεται ότι παρατηρούνται 7 έως 14 ημέρες μετά τον εμβολιασμό κυρίως σε γυναίκες κάτω των 55 και σε κάποιες περιπτώσεις οδήγησαν στο θάνατο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια