Ο μεγαλοδημοσιογράφος, το συνεταιράκι και η «εκβίαση» υπουργού για τα διαφημιστικά κονδύλια


Ο μεγαλοδημοσιογράφος, το συνεταιράκι και η «εκβίαση» υπουργού για τα διαφημιστικά κονδύλια


Από τα δίχτυα της αράχνης δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας. Ιδιαίτερα, εκείνοι που κατ’ επάγγελμα, σπεύδουν ακόμα και μέσω εκβιαστικών μεθόδων να επιχειρούν την επιβολή της εξυπηρέτησης των συμφερόντων τους, προς διάφορα κέντρα πολιτικών αποφάσεων.

Στον ιστό της αράχνης έχουν «μπλεχτεί» εδώ και τρεις εβδομάδες, γνωστός μεγαλοδημοσιογράφος – «εκβιαστής» που έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν και τη δικαιοσύνη με πολύ σοβαρή υπόθεση και το συνεταιράκι του.

Αμφότεροι, βλέπετε, αδυνατούν να δεχτούν την περικοπή διαφημιστικού κονδυλίου από υπουργείο που επί μνημονιακής διακυβέρνησης της χώρας «ζέσταινε» τα ταμεία της εκδοτικής επιχείρησής τους σε εβδομαδιαία (σχεδόν) βάση.

Γνωστοί στην πιάτσα της αράχνης και όχι μόνο, αφού ο κόσμος τελικά είναι μικρός, ξεκίνησαν να εφαρμόζουν τη μέθοδο που τους διακρίνει και για να εκβιάσουν πρόσωπα και καταστάσεις, ώστε να μη χάσουν τη «δόση» τους.

Άρχισαν, λοιπόν, να πετούν λάσπη στον ανεμιστήρα και όποιον πάρει ο χάρος. Καρφί δεν τους καίγεται, δεν θα τους μάθουμε τώρα!

Όμως, αυτή τη φορά η λάσπη έπεσε και πάνω σε ανθρώπους που δεν έπρεπε, αφού και πάλι η απόπειρα εκβίασης καταστάσεων και φυσικά του υπουργού που έκοψε τα διαφημιστικά κονδύλια προς το αδίστακτο «δίδυμο», στηρίζεται σε ανυπόστατη επιχειρηματολογία.

Ας ελπίσουμε ο «αχόρταγος» μεγαλοδημοσιογράφος και το συνεταιράκι να καταλάβουν το λάθος τους και να μη συνεχίσουν και την ερχόμενη Κυριακή να «φωνάζουν» πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα, για να μπουν και πάλι στο διαφημιστικό πλάνο του υπουργείου που έχουν βάλει στο στόχαστρό τους.

Διαφορετικά, το επόμενο «τσίμπημα» θα είναι γεμάτο στοιχεία, αριθμούς και ονόματα, για τα διαφημιστικά κονδύλια που οι δύο κύριοι έχουν λάβει από το συγκεκριμένο υπουργείο.

Και θα πονέσει, να είναι σίγουροι…

0 Σχόλια